خدمات بیمه ای

موسسه خدمات بیمه ای و مالی تدوین حساب آسیا ارائه دهنده کلیه خدمات بیمه ای ، مالی، حسابداری، حسابرسی داخلی و مالیاتی به اشخاص حقیقی و حقوقی با بیش از 10 سال سابقه و فعالیت و با بهره گیری از مدیران ارشد در حوزه صنعت، اقتصاد و امور مالی می باشد.

موسسه تدوین حساب آسیا با ارائه خدمات بیمه ای مناسب به سازمان ها و شرکت ها، همیشه راه گشای مناسبی برای امور بیمه ای این شرکت ها بوده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات بیمه ای با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما به طور مستقیم صحبت نمایید و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما در امور بیمه ای استفاده نمایید. موسسه تدوین حساب آسیا ماندگار علاوه بر ارائه خدمات بیمه ای در زمینه های مختلفی اعم از خدمات مالی، خدمات حسابداری، خدمات مالیاتی، خدمات حسابرسی داخلی، خدمات حقوقی بهترین و با کیفیت ترین خدمات را عرضه می کند.

معرفی خدمات بیمه ای تدوین حساب آسیا

موسسه تدوین حساب آسیا، با داشتن چند سال سابقه کار در زمینه خدمات بیمه ای مثل، صدور، طراحی، پرداخت خسارت بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می کند. این موسسه تلاش می کند تا با استفاده از جدیدترین نحوه خدمات روز با سرمایه گذاری مناسب خدمات بیمه ای قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه دهد.

با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی.

  • ثبت نام پرسنل
  • تنظیم لیست بیمه و حقوق ماهانه شرکت ها و موسسات تجاری بر اساس قوانین وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی (که در صورت عدم ارسال در زمان مقرر شامل جریمه های سنگین می گردد)
  • مشاوره در امور بیمه ای سازمان تامین اجتماعی
  • اخذ مفاصا حساب بیمه

اخذ مفاصا حساب بیمه

شرکت ها و موسسه هایی که قراردادی اخذ کرده اند و نمی خواهند هزینه بیمه وکسورات بیمه ای قرارداد را بپردازند، بهتراست از بیمه تامین اجتماعی مفاصا حساب بیمه را اخذ کنند وضمیمه مدارک حسابداری شرکت یا موسسه خود کنند. در ضمن مفاصا برای حسابرسی بیمه تامین اجتماعی شرکت بسیار اهمیت دارد.

مشاوره در امور بیمه ای سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی کشور که وظیفه تامین پوشش بیمه اختیاری صاحبان حرفه و شغل‌های آزاد، بیمه کارگران را بر عهده دارد یک موسسه بیمه گر اجتماعی است این سازمان یک سازمان غیر دولتی می باشد.

موسسه صالح اندیشان در امور بیمه ای به مشتریان خود کمک می کند تا بتواند به راحتی زیر پوشش بیمه بروند شما متقاضی گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات بیمه ای با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان موسسه تدوین حساب آسیا به طور رایگان مشاوره شوید.

ثبت نام پرسنل

ثبت نام کلیه پرسنل هر مجموعه و امکان استفاده از شرایط بیمه ای مناسب برای پرسنل و انجام کلیه امور بیمه ای پرسنل .ثبت نام بیمه پرسنلی خود را به موسسه تدوین حساب آسیا بسپارید .

تنظیم لیست بیمه و حقوق ماهانه شرکت ها

تدوین حساب یکی از بهترین موسسه در زمینه تنظیم لیست بیمه و حقوق ماهانه شرکت ها می باشد در صورتی که شرکت ها یا موسسه های تجاری در زمان مقرر لیست بیمه و حقوق ماهیانه پرسنل را ارسال نکنند دچار جریمه های سنگین می شوند.